Sunday, August 28, 2011

Siseõue püsikutepeenar 2011

See on nüüd mul peenar, millega ma peaaegu rahul olen...väikesi parandusi sai ka sellel aastal veel tehtud...
Pildistamisel ei ole ma olnud ka paraku nii osav, et igas kuus oleks sama nurga alt pilte võtta...kuid väike ülevaade ikka...
Iga pildi all ka nimekiri, mis õitsejatest pildile jäänud.

Augustis - roosid, leeklilled, siilkübarad,
kaeralilled, krüsanteemid, võsa-raudrohi, metsvits,
tonditupik

Roosidest Schneekönigin ja Aspirin õitsevad
väsimatult, kollase õieline Lichtkönigin Lucia on
veidi laisemaks muutunud :)

    

  


Juulis - helmikpöörised, roosid, metssalvei,
tulnelk, liiliad, kukekannused, võsa-raudrohi

Võsa-raudrohi (nõnda ma usun olevat) oma
puhasvalgete väikeste õitega on ilus kogu suve

 
Juuni lõpus - helmikpöörised, roosid, metssalvei,
laialehine kellukas, võsa-raudrohi

Juuni algul  - tuhkurenelas õide puhkenud,
nartsissid ja tulbid, harilik lõosilm ja
suurelehine brunnera,
kirju püvilill ja kirjulehine kopsurohi

Paraku ei ole mul ühtki pilti peenrast iiriste
õitseajal! Juuni algul nad ei õitse veel ja
juuni lõpuks on õitseaeg möödas!
  
Mai keskpaik - tulbid, priimulad, kirju püvilill
Rooside asupaik suht paljas praegu ...



1 comment:

  1. Ilus, väsimatu peenar, nii nagu peabki olema.
    Aga Sa anna ka märku, mis Su kontpuudel viga võis olla.

    ReplyDelete