Sunday, July 24, 2011

Veidi ajalugu

Toimetades oma väikeses linna-aias nüüd juba seitsmendat suve käivad mõtted juba maakodu kujundamise suunas!
Praeguse krundi pindala on 1500 m2 ja üht-teist siia täitsa mahub. Peenrad laienevad vähehaaval - nii, et tegemise rõõmu liigne töömaht ei varjutaks. Maakodus talu suurus 18ha, ümber maja kuni metsani, mida haljastada ~2ha! Nii, et tegemist jagub kauemaks!
Kuigi olen maalt pärit ei teadnud ma seitse aastat tagasi peale pojengi, tulbi ja nartsissi eriti ühtegi lille! Ja kui ma 2009. aasta sügisel Räpinasse maastikuehitust õppima läksin, siis isa imestas, et mis minuga nüüd siis lahti on, polevat ma kunagi ühtki taime märganud! Ja tõesti olin justkui silmad kinni lilledest-puudest-põõsastest mööda käinud!
Tänu Räpina koolile, eriti Palusalu juhendatavale iseseisvale tööle olen suurema osa oma aia taimedest suutnud vähemalt liigi tasandil ära määrata. Hooldamine on ka suht lihtne tänu õpitud nippidele.
Ja võrreldes algusaastate peenardega on ikka tore vaadata praeguseid.... :)

 
Tänavaääre peenar 2008.aastal ...

... on saanud nii vormi kui sisu juurde,
täendatud veel sellel kevadelgi

Siseõue peenar 2009.aastal
ja sama praegu...2011.aastal
Siseõue kuu peenrast (2009. aastal)...
  
on nüüdseks saanud minu arust juba peaaegu päris peenar!:)

Aiaääre peenar on saanud juurde nii põõsaid kui kurve
Aia äär 2009. aastal

No comments:

Post a Comment