Sunday, September 8, 2013

mõned sügise õied

Olen suve laps, augusti alguse, kui kõik lokkab ja sügise jahedust pole veel tunda. Küllap seetõttu armastangi üle kõige suve soojust ja küllust ja sügis pole minu jaoks!
Mulle kohe ei meeldi see gladioolide aeg
kuigi gladioolid ise on ju ilusad ja see konkreetne on näiteks 2012. kevadel mulda pandud, ehk siis talvitunud!















Kaeralilled on ühed minu lemmikud, eriti koos tähtputkega, hoolimata sellest, et õitsevad sügisel.
Suur tähtputk 'Star of Beauty'












Ja muidugi säravalt valged õied on need, mis septembri õhtutesse värskust toovad.
Siinkohal siis Purpur siilkübar ´White Swan´koos Faasseni naistenõgesega








Ja just selleks, et päästa kollaseks-pruuniks muutuvaid vaateid, on mul peenardes ka roosid, mis ikka veel õites ja lõhnavad!

Lavendlid rooside vahel hakkavad teist korda sellel aastal õitsema!
 ja Wildeve on endiselt õites!
 Sorrento on aga aina ilusamaks läinud!

Hortensia 'Limelight' ja sügisheleenium ...

1 comment:

  1. Aedades on veel täielik suvi, mis sügisest Sa räägid:)

    ReplyDelete