Friday, May 11, 2012

Kevadiselt lõhnav aed

Nelja päevaga oli aias toimunud suur muudatus...aed on õites ja lõhnav...
Tiarellid õitsemiseks valmistumas
NB! see kivihunnik on tegelikult nn. kivitiik, mille otstarve on liigne vesi endasse koguda...toimib muideks väga hästi!

Kaevutee ...Hyacinthus L.'Fondant' -roosa
 Õidepuhkenud kirsid...

 Kirju püvilill koos kitsekakarde ja tulpidega

Püsikute peenar on juba ilus värviline
Nartsissid, kopsurohud, brunnera ja õide puhkemas tulbid
ja siin teine kivitiikk sadevett püüdmas...

Mõni päev kodust eemal ja suurem osa tulpe ongi juba õide puhkenud...
Üksikud äraeksinud punased ja roosad isendid jäänud kollaste sekka...ma nüüd ei teagi, kas peaks need omasuguste seltsi istutama või jätma samasse...tuleb aru pidada ja mõelda...

Tuhkurenelas (Spiraea x cinerea) 'Greifshein' alustas täna õitsemist

7 comments:

  1. Sul on tõesti palju õitsejaid.Ilus!

    ReplyDelete
  2. jah...lõpuks ometi! :) tulin eile õhtul koju ja siis see kõik oligi juhtunud!:)

    ReplyDelete
  3. See võis nii armas üllatus olla pikalt teekonnalt tulles.

    Ma kahtlustan, et Sa neid äraeksinuid enam kätte ei saa, tavaliselt on nad end maapõhja peitnud. Ma olen neid, kes väga segavad, paar aastat lihtsalt veidi altpoolt maapinda välja lõiganud, sibul ei saa toitu ja lõpuks hävib. Aga kui ei sega, las nad siis õilmitsevad.

    ReplyDelete
  4. Ja tegelikult tahtsin ma hoopis öelda, et need kivitiigid on väga nutikad:), ilusad ka

    ReplyDelete
  5. mina tahtsin ka kivitiiki kiita, väga hea idee!

    ReplyDelete
  6. kiidan samuti kivitiiki. ja kõiki kauneid lilli-põõsaid-puid Su aias.

    ReplyDelete
  7. tänud teile! :)
    selle kivitiigi idee sain Räpina koolist Palusalult...temaga ehitasime maja vihmaveetoru alla sellise kivikaevu!
    Sellest tekkis idee, pinnavee kogumiseks sarnane kivitiik teha ja tõesti, mu peenrad ei upu enam lume sulamise ajal ega suurte vihmadega!

    ReplyDelete